Motgång föder medgång

Hej mina gamla kära lingon! Nu har jag varit borta väldigt väldigt länge från bloggbranschen! Jag har varit i Belgien och andra platser i Europa. Jag har varit i djup depression och handskats med mina demoner. Men jag har till och med blivit jagad med kniv förr och det löste sig så som min lilla depression. Men nu gör jag comeback åter igen för hundrade gången liksom en viss Peter Forsberg gjort många gånger. Får se om det håller. Ska känna lite på det, men just nu känns det bra. Som man säger motgång föder medgång :)

Tänkte fira att jag är tillbaka på banan med lite champange. Var det inte Winston Churchill som sa att den bästa champangen är den som är gratis? Eller var det kanske kall och torr? Vet inte riktigt men ah det där med gratis det tycker jag är jävligt bra iallafall haha.

NU ska jag bege mig till tv-soffan och kolla på america's funniest home video med Tom Bergeeeeeroon! Yeah! Han är för jäkla rolig den där killen alltså!

ha det gott! // ROLF S

Kommentarer
Postat av: Holst

Jag håller med! Han är jävligt rolig!

2011-03-06 @ 23:28:35
Postat av: Apan

Jävla schteek du är bboy!

2011-03-08 @ 13:08:36
Postat av: Tompa

Det är väl ingenting att gapa om va?

2011-03-09 @ 15:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0