Fick -2,0 på högskoleprovet!

Jahopp. Är det enda jag kan säga. Här har man först fått reda på att man fick 2,0 på högskoleprovet och dessutom alla rätt vilket betyder att man ska få en miljon svenska kronor för bedriften. Här har man beställt kläder för tusentals kronor och en resa för hela släkten inklusive vänner till Bali i 3 veckor. Inte nog med det, man har ju givetvis beställt en helt ny Audi TT också. Hur fan sak jag ha råd med det hade de tänkt?! Problemet som uppstod var att jag inte alls fick alla rätt . Skolverket kontaktade mig och sa att det blivit ett litet missförstånd. Litet? Ett litet missförstånd säger de? Det måste för f**n mig vara det största i modern historia? Mitt resultat var inte alls alla rätt. Nej, jag fick alla fel plus att de gav mig minus 2,0 också. Jag hade skrivit att Mona Sahlin är en kosa på svarshäfet. Det var tydligen diskriminering enligt dem. Vad tycker de att det här är då? Jag är ju för fan pank! Jag känner bara att jag skulle vilja ta en kniv och sticka rakt i den som bär ansvaret för detta "lilla" misstag.

Jahopp, det får bli Borås camping i sommaren igen då , istället för Bali...


//ROLF S

Kommentarer
Postat av: Ulf

Det är ju för jävligt! Vilka AS!!!!

2011-04-12 @ 20:31:32
Postat av: Teddy

Borås har väl en oerhört fin camping om jag inte missminner mig? Vi var ju där för ett år sedan.

2011-04-12 @ 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0