Besviken...

Hejsan allihopa :D NU är jag riktigt besviken...jag köpte en armborste igår av en gubbe inne i stan för 200 kr. Han sa att det var sånt tryck i den att pilen skulle kunna gå igenom en betongvägg. Woow, tänkte jag. Men när jag skulle testa den mot vår vägg hemma så lyckades jag träffa min bror i magen. Ambulansen kom direkt och då sa jag till en av ambulansmännen:
- Jag är besviken, här blir man lovad att armborsten ska gå igenom en betongvägg och sen går pilen inte ens genom min klena brorsa!

Nu ska jag tröst äta en pizza mer Per :D





                                                                                          
                   Köp inte en sådan här, du blir bara besviken


Kommentarer
Postat av: RandomIam

Finns det någon chans att få pengarna tillbaka?

2009-11-21 @ 00:32:35
Postat av: Rainer

Jag undrar när du hade tänkt att kratta upp alla de där jävla löven som ligger på er gräsmatta? Man ska inte ha trädgård om man inte kan skötta den!

2009-11-21 @ 17:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0