Skönhet för mig!

Hejhopp! I helgen har det inte blivit mycket bloggande p.g.a många viktiga möten, affärer osv. Det är som jag brukar säga många som vill ha tag i en, man är väl populär så att säga! Många har under veckan undrat om hur min drömtjej ska se ut osv. Och idag fick jag ett mail från Ulrika som undrade om hon hade potential för att vara modell. Hon skickade en bild som ni kan se längst ner på inlägget. Ja du Ulrika, vad ska jag säga? Skönhet för mig är kvinnor med "Big Boobs" och det har du verkligen så det är ett plus. Kanske något för stora, men det är en världslig sak. Du har också Belgiskadrag som gör att ditt ansikte får en naturlig skönhet. Du måste jobba mer på din hållning. Din rygg ser lite sne ut, du får jobba upp ryggmusklerna. Men som modell räcker du inte till just nu, men om man har bra motivation, målmedveten och är framåt kommer det "nog" lösa sig för dig också! Men dina plus size Boobs måste jag säga: - näää tack!


"Plus size Boobs"

Kommentarer
Postat av: plus size boobs

De där två bollarna hade nog tom pelé haft svårt att hantera =/

2009-05-10 @ 21:06:03
Postat av: plus size boobs

De där två bollarna hade nog tom pelé haft svårt att hantera =/

2009-05-10 @ 21:07:31
Postat av: Petter

Är brösten äkta?:O

2009-05-11 @ 22:44:21
Postat av: ROLF S

Ja helt äkta ;D

2009-05-12 @ 12:40:40
URL: http://badboyisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0