Med tunga steg...

Med tunga steg hem från festen smakade bajs i munnen, mådde som pesten. Satte mig på en sten vid stranden med en en halvtom Lapin i vänstra handen. Tittade ut över götets kust. Jag ville hem, jag ville ge mig av. Hem till tusen sjöars land. Jag satt ensam på en strand och drömmde om Belgien.

Så var det för mig kl. 5 i morse. Vi hade fest igår och det var bra drag! Vi höll på hela natten lång! Man är något bakis idag men det är smällar som man får ta. Jäklar kom på att vi har ju skola idag, satan också! Jaja får väl komma lite försent. Lärarna har ju förståelse för att jag är stjärna!

Take Care!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra drag på peeetzeriaan i liikööpping me gó petzza!

2009-05-13 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0