Jag har hittat honom!

Äntligen har jag fått kontakt med min bloggcoach William "Teddy" Bergstöm. Han hade varit bortrest sa han? Men han berättade inte var. Men som straff bad jag honom att gå runt på stan och fråga folk vad de tyckter om mig.

Här kommer några personer som "Teddy" intervjuade.

#1 Sten
- Den mannen ska slås med en planka omgående tills han får fruktansvärt ont i ansiktet!

#2 Per
- Jag tycker den där snubben borde försvinna från det här landet!

#3 Gunnar
- Ehh fan jag tycker liksom bort med honom! Han är ju inte klok ändå!

#4 Mohammed
- Ehh snubben är  inte såhär bra liksom , då tycker jag att man ska ta bort honom istället.

#5 Emma
- Rolf S, är han rolig eller allvarlig? Asså han är ingenting för mig!

#6 Olof
- Vem fan är det?!

#8Erik
- Man kan ju bara hoppas på att han inte tjänar pengar på det han gör, för det vore ju förjävligt!

#9 Sandra
- Asså han är bäst! Så himmla snygg!

Fan "Teddy" du skulle ju ta några som tycker om mig din feta lilla jäv..
Nä nu ska jag inte vara taskig men det är bra att min bloggcoach är tillbaka i allafall! =)


Han har återvänt!

Kommentarer
Postat av: Petter

Du är ju bäst!!

2009-05-27 @ 19:10:07
Postat av: Hubbe

och snyggast <3

2009-05-27 @ 19:26:28
Postat av: LIIIIKÖÖPING

Härligt med en pervers tjockis i landet igen :)

2009-05-27 @ 22:36:54
Postat av: Olof

Du har många trogna fans! Jag lovar dig :D:D

2009-05-28 @ 23:25:31
Postat av: schäl

lyssna inte på dom, dom vet inte va du betyder. så sluta inte med ditt bloggande:D

2009-05-29 @ 17:43:17
Postat av: Petter

Skönt att Teddy är tillbaka:)

2009-05-31 @ 11:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0