Jag gör vad som helst för pengar!

Hej! Idag har man bara varit i skolan en timme. Mycket skönt! Efter skolan kom det fram en gammal tant och sa till mig att om jag skrapade hennes trisslott så skulle jag få hälften av vinsten om hon vann!
- jajja, sa jag. Jag gör vad som helst för pengar! HAHAH
Det roliga var att hon vann 1000 spänn! Fick 500 riksdaler alltså, inte helt fel! Pengar rullar in som det ska det går bra nu!

Senare på dagen gick jag och min bäste vän Per till resebyrån för att beställa en resa till Grekland i sommar.
 Då kom det in en kärring och började klaga på personalen hon sa: - Vi bokade en utflykt till en vattenpark, men ingen talade om att vi skulle ta med våra badkläder och handdukar.
Sen gick hon därifrån. Vilket jävla spån! Är man så dum? Men alla kan ju inte vara en visman, som jag :D

Ne, nu ska dra mig tillbaka! Vi hörs kära fans!













Kommentarer
Postat av: Danhalv

Jag har en fråga badboy? Tjänar du pengar på att blogga?

2009-05-07 @ 22:07:17
Postat av: Mallan

Snälla rolf, kan inte du ha en frågestund där du svarar på alla frågor som du får av oss trogna bloggare?????

2009-05-10 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0