I can change the world in a thousand ways

Hej! Efter ett liten formsvacka har jag bestämt mig för att fortsätta mitt bloggande för att få människor att lära sig den  visdomen som finns inom mig. Jag tänker inte bli besegrad av "size zero " asen!  Jag kan förändra världen genom att gå emot alla dessa fjolliga bloggare! Det finns många sätt att besegra dem!

Ja just det i långhelgen har jag varit på en kryssning till Finland, tyvär inte Belgien, men det funkade ändå. Åkte med familjen. Det var en billig B semester, men farsan är ju städare så man kan ju inte lita helt på hans förmögenhet. Får se till att jag får försörja familjen sen när jag blir jättekänd och rik. ^^ 

Jag har tänkt. Jag har fortfarande inte sett till "Teddy"? Var fan kan han vara? Den lilla jäveln kan inte bara gräva ner sig för att läsar siffrorna är låga just nu! Han kanske har gått i ide i förväg? höhöhööhöhöhöhööhöhööh, vad rolig jag är! Ähh skämt och sido, men han dyker väll upp så småningom.

"I must be strong now!"



Farsan härjade rejällt under kryssningen till Finland! Här försöker han "ragga" på någon billig strippa!

Kommentarer
Postat av: Kjell

Krossa Size zero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-05-28 @ 23:20:57
Postat av: Svante

Haha, din farsa är ju skön:D

2009-05-31 @ 11:29:20
Postat av: ROLF S

Jaa han är skön ibland :D

2009-05-31 @ 15:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0