Del 2 av frågestunden

Nu kommer del två av frågestunden. Så luta er tillbaka och njut  av några minuters läsning av frågorna.

Tjenis penis roffe! Jag har ett bekymmer. Jag är helt galen i lagsporter men jag har aldrig vågat pröva. Saken är den att jag misstänker att jag är homosexuell. Hur tror du dom andra killarna reagerar om jag får världens bånge i duschen? Har du något tips på vad jag kan göra? Finns det någon lagsport som är lite extra bögig där någon annan kanske också tycker om killar?
Snälla svara Rolf :(
- Tjena! Håller helt med om att lagsporter är galet kul! Spelar ju själv i korpen. Det där med att få stake i duschen är ju ingen höjdare precis, men vad ska man göra åt saken. Antingen struntar du i det och blir knäckt genom att aldrig få uppleva lagkänslan inom laget. Eller så visar du att du är en man och går till träningarna och möter ditt öde. Du kan ju bli spöad, mobba, utfryst, psykisk mobbning osv. That´s life! Du kan alltid dölja ditt stånd genom att duscha sist eller ha en handduk på dig när du duschar. Det kan kännas lustig och lagkompisarna kanske frågar varför du gör det? Då svarar du bara: -Skit i det du! Då får du respekt med dig.
Om det finns någon speciel lagsport för bögar? Kan ju vara ett alternativ med curling, där är det ingen kropps kontakt och där man pratar mycket känslor osv. Lycka till med ditt dilemma!

Vad är bra matvanor för dig ? ;D
-
Jaa, allt som innehåller mycket fett och kolhydrater. Pizza, hamburgare och fläsk är gott! Jag minns matorgierna i Lund, där har det mycket god dryck och mat!

Hej roffe, jag satte på min kompis syrra i fredags. (som är 9, jag är 20) men vi använde dubbla kondom, och nu är min kompis jätte arg på mig. Hur ska ja göra? är jag normal om ja gör nått sånt?
Snälla svara. vill ha svar snabbt.
-
Alltså du bör nog uppsöka hjälp! Det verkar som om du aldrig fått legat med något som har två ben. Snarare fyrbenta djur. "Tur att du använde dubbla kondomer i alla fall om man ska vara positiv". Jag förstår att din kompis är knäckt! Du får be om förlåtelse, bjud han på en pizza eller något! Kanske lättar på stämmingen? Men som sagt du verkar  vara "Eine gross perverse ächlicher man" som man säger i Tyskland. Ett tips som du kan ta lärdom är att inte gå på små barn utan håll dig till getter och får istället! Funkar nog bättre för dig!! Så håll dig till dem både för din och andras skull!


Hej Rolf, när jag och min kille ska ha sex så blir inte det bra:(, ja kommer aldrig, men när ja är själv så brukar ja njuta med mig själv med en gurka inne i slidan, det är skit skönt:) men finns det andra bra gjejjer som man kan stoppa in?
Tacksam för svar:) <3
-
Okej det var tråkigt att höra att det inte funkar för dig och din kille. Ni kanske håller på att glida ifrån varandra? Andra så kallade "leksaker" kan ju vara att använda sig av en falukrov eller en stor morot. Det ger nog sammma höga effektivitet som gurkan. Testa!


Tja Roffe..jag undrar vad du tycker om alla vilsna loosers som vill ha hjälp med sina känslor efter bl a ha satt på 9 åringar och bongat i dushen.
Lite över gränsen frågetecken? Va en man o styr upp dem nu Rolf S!
- J
ag håller helt med dig! Det är en sjuk värld vi lever i! Finns folk till allting så att säga, men det är så samhället funkar idag. Dessa perversa människor bär på någon slags sorg, kanske haft en hård uppväxt från sin far etc. Men vi kan hjälpa dem att bära deras sorg, men aldrig att få bort deras börda.
Många ställer lite sjuka frågor och det klart de vill ha råd från visheten själv, det vill säga, jag.

Vad är dröm vikten för dig? :D
-
Ja du det beror lite på hur lång man är. Men är man närmare 190 cm så ligger nog drömvikten på 85-90 kg. Muskler ska det vara så klart!


Vilken är den bästa dieten som finns ?
-
Finns många bra dieter bla. galna Belgien dieten. Som bygger sin teori på att man ska äta ett piller som gör att man får ränskita. Men just nu är min revolterande diet med att äta hundfoder inne på dietlistan. Det funkar! Ät en tallrik hundmat en gång om dagen i några veckor så kan man se resultat.

Hej Rolf!
Jag undrar vad som står på INNE och UTE listan här nu i sommar? Lägg gärna till lite bilder så man vet vad som är flipp och flopp.
Over and out. Din blogg är underbar.
/Din hemlige beundrare MACKISEN
-
Tjaba Mackan! Man tackar och bockar, kul att höra. Inne denna sommaren är att steka gärnet, bli solbänd och fin. Sen är det inne att äta god mat och ta några bärs med polarna! Min diet är också inne, ät hundfoder!
Det som är ute till sommaren är att hålla på med olika smaltips och sånt trams! jag säg lägg ner det, ät gott och lev livet! DE som går på de olika smaltipsen kan jag bara säga: - Känn dig rökt din jävla dagslända!
Mer tips kommer senare i inläggen, med bilder och allt (Y)  

Var kommer du ifrån? :D
-
Lite här och där!


Kommentarer
Postat av: Yngve

Du är så vis!!

2009-05-17 @ 14:50:51
Postat av: Anonym

Broschan, vad ska jag göra? Ja behöver fet med peng asså mer cash. kom hit igår från pakistan.. måste skaffa bmw var jag skaffa?

2009-05-17 @ 17:10:25
Postat av: Roffe, vägled mig med din vishet!

Hej Roffe! Ville bara säga att din blogg är underbar och du måste svara på en fråga till. Jag har ett gigantiskt problem, det är väldigt pinsamt och jag skäms över att ens skriva det. Men detta är mitt problem, jag känner mig jätte ensam när jag bajsar... Jag behöver hjälp, vad kan jag göra för inte känna mig så ensam?



Vore grymt tacksam för lite vägledning här i livet.



/ Sony

2009-05-18 @ 16:55:56
Postat av: Aron

Hej Rolf



Jag undrar varifrån du kommer?, i frågestunden säger du "lite här och där". Du har tidigare skrivit att du gillar Belgien, kommer du därifrån?

2009-05-18 @ 18:54:11
Postat av: Mackan

Åhh tack Rolf!

Jag säger som dina andra trogna bloggläsare.. du är en vis man! Tack för tipsen, nu kommer jag vara hetast på beachen när jag steker och slänger i mig mina dubbla cheeseburgers.



DIN BLOGG ROCKAR.

2009-05-18 @ 20:59:02
Postat av: Anonym

Mackan du ska ge fan i att ta åt dig av den visdom som var avsedd för mig i och med stekfrågan! Så ge fan i min nyvunna visdom!

2009-05-18 @ 22:53:27
Postat av: Mackan

"Mackan du ska ge fan i att ta åt dig av den visdom som var avsedd för mig i och med stekfrågan! Så ge fan i min nyvunna visdom!" Fan va omoget att vara anonym... upp till diskution när du vågar träda fram ur ditt skal din pojkspoling!



/MACKAN - THE ONE AND ONLY.

2009-05-19 @ 10:01:17
Postat av: Amur Shakur

Jahaja Mackan. Det finns flera anledningar till att du känner som du gör, "1 du är en idiot, 2 du är ett pucko, 3 du är ett miffo".



END OF DISCUSSION! Låt min visdom va och skaffa egen.

2009-05-19 @ 23:44:29
Postat av: Mackan

Jag ger mig aldrig!

AMUR SHAKUR MUHAHAHA.

2009-05-20 @ 12:22:49
Postat av: Amur Shakur

Mackan är rasist! Var en människa för fan! Kom med något motangrepp om du ville ha någon diskussion!



Haha din visdom är min visdom, och min ska du ge fan i!

2009-05-20 @ 13:18:09
Postat av: Börjebäver

Människan är rasist!

2009-05-20 @ 13:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0