Tittarfråga

Hej hopp alla suckers! Ny dag med nya möjligheter! Nuevo dia con nuevas oportunidades , som det heter på spanska!

MIn blogg har spridit sig lika snabbt som en könsjukdom!

Nu har jag fått min första Tittarfråga?

Från Anges:
Hej Rolf! Mitt Namn är Agnes och jag kommer från Falun. Jag äter ofta Falukorv och jag märker att min hy blir torr och allmänt äcklig? Jag vet inte hur jag ska behandla detta? Så jag tänkte vända mig till dig för att få några konkreta råd?
Kram Agnes

Svar:
Hej Anges! Jag förstår ditt problem! Du är en sådan tjej som inte är som alla andra, men de kan ju du inte rå för! Folk älskar dig lika mycket ändå! För den du är! Hoppas jag! Jajja nu åter till ditt problem. Falukorv är ju fruktansvärt gott, men det är inte bra för din hy. Du ska testa att äta råfalukrov, det är mer skonsamt mot din hy!

Men mitt bästa tips är att bada i en å! vattnet där inehåller mycket mineraler vilket återfuktar ditt torra ansikte!
Hoppas tipsen fungerar!
Kram Rolf Skoglund


Om ni vill ha fler tips, tveka inte att använda min mail: [email protected] 

Jag (på bilden) badade förra sommarn i en ån! Mycket bra för huden :D

Kommentarer
Postat av: petzza

Hoppas att Agnes blev nöjd med det mycket bra svaret!

2009-03-29 @ 01:25:42
Postat av: Rolf S

Jaa hoppas det med :D:D

2009-03-29 @ 21:59:39
Postat av: slättran

alltså.. det låter konstigt, men falukorv är asbra att käka istället för lördagsgodis. som ett slags snacks!

2009-04-02 @ 10:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0