Tala väl är gott, men göra väl är bättre.

Dagarna rullar på så fort nu när april närmar sig. Jag har så mycket att göra att jag knappt hinner sova. Jag sover bara 10 timmar om dagen! Borde sova minst 13 timmar! Jag har så mycket att göra såsom bloggmöten, skola, sköta bloggen, festa, bajsa osv. Hård värld man lever i! ahhahhahah!

Skvaller: Vad håller den där dåren på med!? Ola Rapace har tagit droger! :(  I rätten när det hade varit hårda ord mot Ola hade han tydligen sagt: - "Jag trodde jag skulle möta människor här! Det stod något i skyltfönstret om det!"
Sen vände han och gick ut!

Tråkigt för en sådan bra skådespelare! Men det är en världslig sak!



Jan "Hoffa" Lenhoff försvinner iväg!

Kommentarer
Postat av: En vinnare

han är en fin man från en fin stad!

2009-04-01 @ 22:15:23
Postat av: Rolf S

Han är fiiin :D

2009-04-01 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0