Man lär sig inget av den person som hela tiden håller med.

Tjena alla potthuvuden! Idag känner jag mig riktigt nöjd! Har fått goda nyheter om att Lois skada inte var så allvarlig som man trodde, det var bara en liten skråma! Sen har jag varit på mitt första blogg möte med min bloggcoach! Han heter Per och är en av mina bästa vänner! :D Han rådgiver mig i svåra situationer :D.
En underbar dag har det varit, vi åt pettzaa senare på dagen också! Det gillas <3

Sen har jag fått en tittarfråga igen!

Av Carl:
Hej badboy! Hur gör du för att vara en sådan grym bloggare som du är? Jag tror du kan komma högt uppe i bloggtoppen? Har du några tips? MVH Carl Bengtsson

Svar:
Tack Carl! Det var snällt sagt och jag håller helt med, jag är grym! En man i mina bästa år, lagom tjock osv. Men för att bli en bra bloggare måste du vara målmedveten, ambitiös och ha en bra talang, vilket jag har då!
"Man lär sig inget av den person som hela tiden håller med " som jag brukar säga. Man måste stå på sig och lära sig av de visa, exempelvis mig :D :D......Sen måste du ha en bra dator till hands så du alltid kan vara aktiv! Ha det bra Carl! Rolf S



Per min Bloggcoach =)







En bra dator behövs alltid när du ska blogga! Min dator BTW :D


Kommentarer
Postat av: petzza

Den där carl verkar va en trevlig prick!

2009-03-30 @ 00:21:32
Postat av: Anonym

Ja jag håller helt klart med :D

2009-03-30 @ 15:36:54
Postat av: LIIIIKÖÖPING

Den där Carl verkar vara en galen prick :)

2009-03-30 @ 20:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0