Klädkod, Moral och Marknadsvärde!

Nu ska den visemannen alltså "jag" lära er lite tips när ni ska göra stora eller små affärer. Det kan vara allt från försäljning av kakor till stora affärer som försäljning av ett hus.

Mina utgångspunkter är Klädkod, Moral och Marknadsvärde.

Klädkod: Som alla vet är det viktigt att göra ett första bra intryck på våra klienter. Därför brukar jag alltid säga att har ni endast tio tusen kvar på kontot, köp en armanikostym. Det lönar sig! Armanikostym fömedlar att den här grabben kan! 

Moral: Många tycker att moral gagnar oss! Men så där var det för mig i början också. Man försöker vara ärlig, men säg lägg ner det. Gör ett bra jobb men skildra kunden på så mycket pengar ni kan, inget ni behöver skämmas för.

Marknadsvärde: Beskrivs som det pris en produkt eller tjänst handlas till på en marknad. Kolla alltid att ni gör säkra investeringar osv.


Dagens låt: http://www.youtube.com/watch?v=yPG2iiaVdD4

En Armanikostym är riktigt snyggt! Köp det! Det lönar sig : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0