För att komma till källan måste man simma mot strömmen.



NU är Badboy här! Är ni med ?? Jag hör er inte.....Är ni med?

Jajaja nu lugnar vi ner oss ,calm down.

Som sagt nu är allas älskade badboy här och kommer dela med sig av sitt vardagsliv och självklart sin enorma vishet !
Ja, badboy är en lagom tjock man i sina bästa år! jajja lite seriöst. Jag är snart 18 år gammal men jag är mognare än ni tror. haha. Jag gillar att spela korpfotboll på fritiden och vara med mina trogna kompisar som anslutit sig till min armé! Yeah! Jag är en naturlig ledare, varför då? Jo, för jag är bäst! Jag är vishetensman! Som jag brukar säga Jag kan inte allting, men jag vet allting bättre än någon annan!
Ni får ha det bra! Take Care! Au revoir! Farvel! Ciao! Adiós! OSV....

Jaaaaa juussst det! Mitt namn är Rolf Skoglund min sköna! Föresten, jag har en hund som heter Lois! Det är Lois!

Kommentarer
Postat av: Din belgiske vän

haha snygg blogg Roffe;D kommer bli poppis i Belgien.

2009-03-23 @ 19:56:02
Postat av: Fetto

Så sjuukt fet..haha va säger du nu då Roffe!!??



Och den där cp:iga belgiska vännen kan ta och köra upp nått

2009-03-24 @ 15:11:24
Postat av: Felicica

Din blogg är bara så bra <33

2009-03-30 @ 15:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0