Tejpa igen hålet på dem....

Hallo tegen je! Som man säger i Holland. I helgen har det blivit mycket stek och festande! Fan Svante min kompis blev tagen av snuten! Nu sitter han fortfarande i häktet. När vi gick från krogen och skulle ha efterfest så mötte vi polisen. Då gick Svante fram till dem och grymtade som en gris "nöff" "nöff"! Då sa polisen till att han skulle sluta , men han fortsatte. Vi garvade as mycket, men polisen blev tydligen förnedrade och brottade ner honom och tog honom till häktet. Vi blev helt tysta några minuer och då plötsligt sa Erik: - Hoppsan, hoppsan!
Vi skrattade och gick vidare till efterfesten. So what liksom Svante klarar sig alltid. Men han har suttit i häktet i två dagar nu, men det löser sig som kärringen sa när hon sket i badkaret! HAha!

På krogen var det förresten några fjantar som trodde de ägde stället.  Så jag och Per gick fram till den för att lära dem en läxa. Jag sa: - Tejpa igen hålet på dem, jag orkar fan inte höra på dem!
Per min trogna vän fick tag i tejp och tejpade igen käften på dem. Bra jobbat!

Nu ska jag käka pizza vi hörs! Pussokram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Dessa fjantar trodde de ägda baren. Speciellt den där i mitten! Jag och Per visa vilka som är kungar i baren! Jag tog en bild innan vi tejpade igen hålet på dem!

Kommentarer
Postat av: Gürgen

Fint språk det där, holländskan asså, btw i Beligen pratar man också fint!

2009-06-07 @ 19:55:04
Postat av: Schäl

ja tycker det är bra att du visar vilka som bestämmer, här ska fna inte komma ngr noobs som tror dom kan göra va dom vill

2009-06-07 @ 19:59:20
Postat av: ROLF S

MM jag håller med dig Gürgen :D....Schäl det är helt rätt att sätta folk på plats :D

2009-06-07 @ 20:09:47
Postat av: LIIIIKÖÖPING

DET ÄR HELT RÄTT ROLF! SÄTT ASEN PÅ PLATS!

2009-06-07 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0