Skolavslutning!

Imorgon så är det äntligen sommarlov! Är så trött på skolan att jag vill spy. Jag måste spy!!! Fordonspogramet är en krävande linje och man måste verkligen anstränga sig för att hänga med i skolan, speciellt i teori ämnena. Vi ska kasta ägg på en lärare imorgon som vi hatar, hon undervisar naturkunskap! Hon är ett as! Kommer bli kul dock kommer jag att sakna alla sköna kompisar under sommarlovet.
Måns min klasskompis har erbjudit sig att bli min livvakt! Jag ska fundera på det men det kanske skulle vara en bra idé! Jag kan ju i och för sig slåss, men alltid bra att han en livvakt = )

NU i sommar kommer det bli mycket steeeek och jag ska koppla av! Vi kommer nog att åka till Belgien vilket blir trevligt:D I love Belgien:D Nu är det bara ett år tills jag själv tar studenten. Tänk att att självaste stekar Roffe kommer ta studenten :D Blir nästan lite rörd när jag tänker på det! Hahha jag spås att bli en mycket framgångsrik människa, vilket jag vet att jag kommer bli :D 

  Hejdå!


Taaack Måånss! Att du erbjuder dig att vara livvakt! Ser ni hur farlig han ser ut! Han är hälsosam också!

Kommentarer
Postat av: Petter

Vad har hänt med Olof, var inte han din bäste kompis?:O Skönt att höra att du ska till Beligen, jag ska också dit i sommar:D

2009-06-11 @ 13:36:24
Postat av: Rolf S

Nee Olof är inte min bäste vän. Det är ju Per som är det ;D...Olof är en sådan person man kan utnytja ;D BRa att du ska till Belgien :D:D!!

2009-06-11 @ 13:51:40
Postat av: INGER

MÅNSABABY!<3 Han älskar mig trots mitt stålben! ;)

2009-06-11 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0