Jag frös...

 

Hej allihopa! SKönt att man har jullov nu alltså. Då kan man steka och ha det riktigt gott :D Julafton hoppas jag blev bra för alla, för min del blev det ett minne jag aldrig glömmer. Dagen började med att vi gick upp tidigt. Hela släkten kom vid 10 bläcket så vi tog oss alla något starkt i form av en jägermeister :D Sen badade vi nakna i snön, mycket trevligt. Efter kalle anka blev det middag med mycket drickande och jag kan säga att jag fick i mig en hel del. I år blev jag tilldelad rollen att spela tomte, som är en stor ära i våran familj. Jag klädde ut mig till tomte och gick ut en bit ut i skogen för att få in den rätta julkänslan. Pappa gav mig dessutom en flaska whisky, han sa att det var kallt ute. Det som belv dumt var att jag drack upp hela flaskan innan jag kom in i huset för att dela ut julklapparna. Jag blev rejällt packad och började ha sönder paket och sen råkade jag välta granen. Pappa och farfar satt och skrattade och tyckte det var underhållande, men morsan grät och sa: - Hur kan du vara full på Jesus födelse? Jag svarade då argt: - Du var full på min!

Julafton blev ganska pinsamt för min del och jag höll på att frysa ihjäl när jag var ute och skulle spela tomte. Har fått en kraftig lunginflamation. Men det gör inget, det är bara att ta sig något starkt så går det över som man brukar säga. Nu önksar jag er alla bloggläsare en god jävla fortsättning!

//ROLF S


Jag såg ut såhär ungefär när jag var tomte. Jag frös!


Kommentarer
Postat av: Öjvind

Lesbisk!

2009-12-26 @ 12:57:25
Postat av: ROLF S

Helt klart!

2009-12-26 @ 23:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0