Jag ser kåt ut...

Nu är jag hemma ifrån Belgien efter en lång tids semester! Det har varit riktigt skönt och avkopplande. Nu är man tillbaka till stressen här hemma i Sverige. Kommer verkligen sakna mitt kära Belgien :D Semestern har bestått av alkohol och mycket stek! Jag har solat mycket så jag har fått en fin solbräna. Så nu är jag hetare än någonsin, min kompis Per sa en dag när vi hängde vid baren.  
Per: - Du Roffe, Du ser kåt ut!
Jag: - Taaack!
Man märker att om man steker och dricker mycket kommer den naturliga skönheten fram i en :D
Nee nu ska jag åka och käka pizza ! Det var ett tag sen man åt det :D:D
Hej då!!



Belgien!


Kommentarer
Postat av: LIIIIKÖÖPING

trodde du skulle käka peeetza :O?

2009-08-11 @ 00:47:23
Postat av: Olof

Peetzza

2009-08-11 @ 02:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0