Äntligen fredag!

NU är jag glad över att det äntligen är fredag igen! Det betyder att det kommer bli en stekar helg med fester och mycket annat :D Idag i skolan har jag skolkat 3 av 4 lektioner! Satt i skolans cafeteria och softade istället. Sen sista lektion hade vi idrott! Vi fick välja vad vi ville göra så jag och Calle Wallenberg spelade badminton! Badminton är en riktig kommunistspört!

Sen när jag väl kom hem så var kronofogden hemma hos oss! Pappa aset har inte betalat de skulder som vi har, så kronofogden tog våran TV som de ansåg skulle täcka skulderna. Pappa är en riktig skattefifflare... 

Nu ska jag iallafall ta mig några knappar innan jag ska träffa Per. Vi ses!




Badminton är en riktig kommunistspört!

Kommentarer
Postat av: Puskas

Det är en fin spört det=) Umgås du mycket med Per, jag har hört att han är en highroler?:(

2009-08-28 @ 16:44:47
Postat av: Anonym

Hey puskas ! Ja det gör jag. Han är min närmaste man ! Och han är inge highroler!

2009-08-28 @ 17:11:33
Postat av: Peetzza

Hoppas du gav Calle en regäl omgång i kommunistspörten! :D

2009-08-30 @ 20:47:00
Postat av: liiiköpiiing

Du är en highroler, man kan inte tjäna såhär mkt pengar..

2009-09-01 @ 18:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0