Om jag föregick med gott exempel?

Idag har varit på stan med Affe och Lisa! Vi fikade på något café, det var gott :D Sen gick vi till mcdonalds och skulle käka!

Ni kanske undrar om jag typ skulle föregå med gott exempel så som att avstå mat och dricka loka istället?

I helvete heller! Jag tog den största menyn av dem alla! QP med bacon, stor dricka, stor stripes, 6 små cheese hamburgare och till efterrätt en glassbomb! Min egna remix som jag beställde. Den bestod av två mcflurry med extra mycket chockladsås och sen blandade man ihop det med pommes frites! Det blev mycket gott :D Personalen var jätteglada över mitt förslag (eller inte).
 


Om jag drack loka? Nee fyy helvete! Inte loka! Man måste ju ha mat!

Kommentarer
Postat av: LIIIKÖÖPING!

Det låter gott :D

2009-04-27 @ 12:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0