Min nya diet

Hej! Jag är på strålande humör! Varför det? Det har jag ingen jävla aning om! hahah! Men jag har kommit fram till en ny revolterande diet som kommer att slå folk med häpnad. Det är ingen jävla thé diet om ni tror det utan min teori bygger på ett gammalt recept från min faarrfarrs fars tid. Man ska äta hundfoder! Det gör att ens hud finare och man slipper irriterande finnar! Testat idag och du kommer märka skillnad direkt. Man ska börja i tid, då kommer du få den finaste huden i världen! Det är fiint! För eventuella frågor skriv till mig på min mail: [email protected]! Take care!



Lillebrorsan har redan skolats in med dieten! Han äter Hundfoder minst en gång om dagen : ) 

Kommentarer
Postat av: Larsa

haha, blir man garanterat fiiin i ansiktet?

2009-04-19 @ 23:08:24
Postat av: Djur bör elimineras

Jag har massvis med finnar och vill gärna pröva detta, jag hatar dock djur och allt som har med djur att göra, något annat tips?



MVH

Djurskyddsnämnden bör flytta till kloaken!

2009-04-20 @ 20:50:26
Postat av: LIIIIKÖÖPING

Jag har precis börjat med denna diet dock så har inte mina finnar försvunnit än. Vad är det som är problemet? Är det att jag är för tjock, kan det spela någon betydelse?



Ha det så bra Roffe så ses vi på Spybar!

2009-04-21 @ 18:27:46
Postat av: ROLF S

Jaa i regel ska denna nya diet funka :D1! Det finns fler tips men det kan komma mer förslag i mina inlägg. Men forsätt med hundfoder. Funkar as bra :D

2009-04-21 @ 18:49:37
Postat av: LIIIIKÖÖPING

Jaha! Tack Roffe du är så vis! Det är tur att man har någon man kan prata med om sin vikt :D

2009-04-22 @ 10:16:24
Postat av: Mallus

FAN DET FUNKAR VERKLIGEN!

TACK ROLF <3

Jag har startat en ny fanclub och säljer billiga t-shirt som det står I <3 ROLF S ¨på.



hihihihihi

2009-04-24 @ 12:12:50
Postat av: ROLF S

Tackar blir mycket glad :D<3

2009-04-25 @ 00:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0