I have a dream!

Alla har ju olika mål som man vill uppnå i livet! Om du är Fattig eller rik. Tjock eller smal. Alla har som sagt olika mål! Vad är då mitt mål med livet? Frågan är svår? Jag vet inte helt säkert, det jag vet är att jag vill uppnå något kreativt! Pratade med "Teddy" (Bloggcoach) förut och han kom på ett förslag? Låter helt sjukt (se bilden), men tror det skulle kunna gläja många. Få många att bli inspirerande till att uppnå saker som man vill i livet. Man kan lyckas med det mesta om man bara vill!

Dagens visa ord: Sjömännen ber inte om medvind, han lär sig segla.


Detta är mitt mål att kunna någon dag!


Kommentarer
Postat av: LIIIIKÖÖPING

jaa om du bara övar så kanske det går! Det löser sig som käringen sa!

2009-04-06 @ 20:26:37
Postat av: Anonym

mm Man tackar :D bra svarat liiikööping=)

2009-04-07 @ 11:53:30
Postat av: petzza

många visa ord i dagens texter

2009-04-08 @ 01:16:12
Postat av: andreazzzzz

mycket sanning :D

2009-04-08 @ 18:17:19
Postat av: Petter

Calle Wallenberg lyckades med det en gång:D hoppas du klarar det också;D

2009-04-14 @ 18:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0