Hyllningslåt till Badboy

Hellihallo alla könshuvuden :D Nu är jag tillbaka och jag ber om ursäkt för att jag inte upptaderat bloggen på ett bra tag. Detta p.g.a att jag varit på semester. Måste ta en paus från allt bloggande ! Jag var i belgien under påsk och hälsade på min belgiske vän! Mycket snack, stek och massa öl :D
Det roliga när jag kom var att när jag checkade min mail så hade jag fått en hyllningslåt av Christer Jansson från Malmö.

Mycket trevlig låt , såhär går den: (Tänk dig "Jag vill vara din Margareta"  låten)


Rolf Skoglund, han skrev på , för bloggen. Per sa: träna ska du varje dag! Då svara Rolf: Jag är hetast när det gäller! För Han har varit i Belgien och La manga in för denna stund, stekt på stranden. Spelat massa vad som ger pengar på kontot, när kompisarna arbetar hårt på jobbet, kör Roffe redan hårt bland parasollen. Formen är på topp, allting pekar upp i Roffes kropp! 
Farsan sa: Fasiken , var du är bra. Roffe log, kalas han tog och föreslog. För alla vet ju att Roffe är folkkär!!!  
För han har varit i Belgien och La manga in för denna stund, stekt på stranden. Spelat massa vad som ger pengar på kontot, när kompisarna arbetar hårt på jobbet, kör Roffe redan hårt bland parasollen. Formen är på topp, allting pekar upp i Roffes kropp! Jaaaaaa, för han varit i Belgien och La manga in för denna stund , stekt på stranden. Spelat massa vad som ger pengar på kontot, när kompisarna arbetar hårt på jobbet, kör Roffe redan hårt bland parasollen. Formen är på topp, allting pekar upp i Roffes Kropp!  Formen är på topp, allting pekar upp i Roffes kropp!
 


Ja, vad ska man säga? Man blir nästan lite rörd! : )



Christer Jansson en utmärkt trubadur!

Kommentarer
Postat av: LIIIIKÖÖPING

han är legendarisk! :O

2009-04-13 @ 14:55:12
Postat av: dansbandarn

christer är en mycket fin trubadur!

2009-04-13 @ 21:14:40
Postat av: Anonym

fin låt:) hoppas att du hade det trevligt i Belgien:D

2009-04-14 @ 18:50:52
Postat av: Jessycat

Underbaraste låten! <3<3<3 När kommer den ut på skiva?

2009-04-23 @ 21:04:49
URL: http://cpanka.blogg.se/
Postat av: ROLF S

MMM DEN ÄR UNDERBAR!Vi ska ha ett möte med "Teddy" han kännder några snubbar som kan producera den :D

2009-04-23 @ 23:45:19
Postat av: ROlFS

ja vi ska prata med "TEddy" som kändner några snubbar som kan producera den :D

2009-04-23 @ 23:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0