Bara den ovetande blir arg, den vise förstår

Det är en kämpig tid just nu och det är mycket att stå i. Jag har fått några mail frågor och en gammal svikare har också frågat mig om några visaord.

Den första frågan var från Emilio:

tjenare badboy :) har en fråga om dieten, får man mer pubishår om man börjar med detta?:)

Svar:
Ja du kära Emilio! Det stämmer att pubiskrullet kan växa en aning. Hundfoder innehåller nämligen mycket vitamin B som gör att pubishåret växer! Ha det bra Emilio
//ROLF S

Sen har Palm den gamle aset ringt till mig. Han frågade hur det var med mig och om jag kunde förlåta honom för de tidigare incidenter som inträffat. Jag sa ,som jag brukar säga: Bara den ovetande blir arg, den vise förstår.  
Jag har förlåtit honom nu! Men efter en stund frågade han mig så här: - Du Rolf? Jag undrar om du tror att jag kan bli något nån dag? Typ sång stjärna i idol eller typ rik eller något sånt?
Jag svarade så här: - Kära Palm. Du är glad och go, men stjärna lär du aldrig bli!  ÅH Palm, hur kan du tro att du ska bli vår nästa idol?
Han blev tyst och knäckt. Det lät som han blev ledsen, men jag vet inte riktigt? Sen sa det bara *klick* och han var borta. Han tar det nog inte så illa, han får rycka upp sig, den gamle svikaren. Bit ihop bara!




Palm, du är glad och go, men stjärna lär du aldrig bli!

Kommentarer
Postat av: Nils

Kan du ge några bra blogg tips? MVH nils

2009-04-29 @ 18:54:26
Postat av: Petter

Det är bra Rolf. Du visar faktist föredöme:) det är bra att han lär sig att bita ihop:)

2009-04-29 @ 18:58:02
Postat av: ROLF S

Det är bra Petter! Tack :D...ska vi göra ngt snart du , jag och calle wallenberg? :D

2009-04-29 @ 19:00:07
Postat av: Sune

hej roffe:) asså älskar din blogg sitter nere i helsingborg och kollar din blogg varje dag, du har bra och roliga förslag, fortsätt så, du har fans i skåne så du vet<3

2009-05-02 @ 12:28:08
Postat av: ROLF S

Man tackar så mycket :D.....Väldigt kul att höra =) <3

2009-05-02 @ 13:14:11
Postat av: Olle

Du är bäst!

2009-05-04 @ 21:34:34
Postat av: Angelica

Du är så snygg :D

2009-05-04 @ 21:35:08
Postat av: Danhalv

Noone in the bg has pwnage like ROFFE! Du är min gud rolf :)

2009-05-05 @ 22:23:25
Postat av: ROLF S

Tack Dan! Du kan bli min lärjunge :D

2009-05-05 @ 23:33:11
URL: http://badboyisback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0